Referentie De Smaakspecialist

Multi Funnel marketing

De Smaakspecialist is een organisatie met een duidelijke visie: verantwoord eten voor iedereen toegankelijk maken met respect voor mens, natuur en milieu. In de praktijk uit dat zich in het ontwikkelen, produceren en distribueren van duurzame levensmiddelen van diverse merken, zoals Smaakt, BioToday en RAW Organic Food. Deze producten zijn terug te vinden in diverse grote supermarkten.

De samenwerking tussen De Smaakspecialist en eRocket is ontstaan vanuit een behoefte aan meer online marketing kennis. Er was al een kundig marketing en communicatieteam aanwezig, maar op het gebied van social media en SEA was nog winst te behalen. Wij zijn een intensieve samenwerking aangegaan waarbij we met maandelijkse trainingen de kennis van het hele team hebben vergroot.

Smaakt online marketing

Campagne ondersteuning

In de eerste maanden is de kennis van het team van De Smaakspecialist vergroot door middel van online marketing trainingen op maat. Iedere training ging daarbij in op een specifiek onderwerp, zoals het gebruik en de mogelijkheden van Google Analytics, adverteren op Facebook en Instagram en adverteren via Google Ads. Nadat de basiskennis met behulp van deze trainingen ontwikkeld is, zijn de medewerkers zelf aan de slag gegaan. Daarbij is gekozen voor een eRocket pakket met aanvullende ondersteuning. Door regelmatig contact tussen eRocket en de medewerkers van De Smaakspecialist kan tijdig worden bijgestuurd op alle campagnes en worden alle vragen beantwoord.

Smaakt Eat Clean campagne

In oktober heeft eRocket nauwe ondersteuning geboden bij het opzetten van de grootschalige online marketing campagne van Smaakt, waarin Jim Bakkum de hoofdrol speelt. Deze campagne promoot biologische voeding.

Samen hebben we doelstellingen in kaart gebracht, op basis hiervan een budgetverdeling per kanaal gemaakt en diverse campagnes opgezet op Facebook, Instagram en Google. Zo zorgen we ervoor dat Smaakt met de Eat Clean maximale online exposure krijgt.


Contact

Ben je geïnteresseerd in deze case en wil je meer informatie over onze online marketing trainingen? Vul dan het formulier in.

Bel je graag, stuur je liever een mailtje of heeft een face-to-face afspraak jouw voorkeur? Het kan allemaal! We horen graag van je!