272% meer organische websitebezoeken voor Podotherapie Van Summeren

Podotherapie van Summeren is al meer dan 25 jaar de specialist voor eigenlijk alle pijnklachten rondom de hiel. Hoe vaak hoor je niet dat een sporter klachten heeft aan de achillespees of knie? Of kinderen die een verkeerde houding aannemen en zo last krijgen van hun voeten? In zijn vestigingen in Breda en Best verhelpt Marc van Summeren deze klachten.

SEO

Heb je een pijntje? Dan Google je vaak zelf naar een behandelplan. Organische vindbaarheid is dus een belangrijk onderdeel van het Multi Funnel Marketing plan. Door in te zetten op lokale SEO, linkbuilding en relevante content, kreeg de vindbaarheid een flinke boost. En met succes: 272% meer websitebezoeken komen binnen via organische zoekresultaten.

SEA

Ook startten we vrijwel meteen met Google Ads. Hier zagen we snel succes. Inmiddels vormen de search- en displaycampagnes voor een basis aan afspraken in de agenda. Door de prettige samenwerking wisten we snel waar de kansen lagen in de branche. Zo optimaliseerden we de campagnes en spraken we meteen de juiste doelgroep aan.

Social media

Als hielexpert is Marc van Summeren actief op Facebook, waar hij de doelgroep informeert wat te doen bij klachten. eRocket vult deze informatie aan met social advertising. Met een beperkt budget weten we de belangrijkste doelgroepen in Breda en Best te bereiken. En belangrijker, de Meta-pixel staat niet stil en conversies lopen dagelijks binnen.