Een organisatie met een duidelijke visie. Dat is De Smaakspecialist. Verantwoord eten voor iedereen toegankelijk maken. En dat met respect voor mens, natuur en milieu. In de praktijk uit dat zich in het ontwikkelen, produceren en distribueren van duurzame levensmiddelen. De Smaakspecialist heeft verschillende merken zoals Smaakt, BioToday en RAW Organic Food. Deze producten zijn terug te vinden in diverse grote supermarkten.
Online marketing training op maat
De samenwerking tussen De Smaakspecialist en eRocket is ontstaan vanuit een behoefte aan meer online marketing kennis. De Smaakspecialist had al marketing- en communicatietoppers in huis, maar op het gebied van social media en SEA was groei mogelijk. Wij zijn een intensieve samenwerking aangegaan. Maandelijkse trainingen. Wekelijks bijsturen. Dagelijks contact via mail of telefoon. Hiermee hebben we de kennis van het team van De Smaakspecialist mogen vergroten.
Campagne met Jim Bakkum
Eind 2019 hebben wij nauwe ondersteuning mogen bieden bij het opzetten van de grootschalige online marketing campagne van Smaakt. Met in de hoofdrol Jim Bakkum! Samen met De Smaakspecialist heeft Donna de doelstellingen in kaart gebracht. Op basis hiervan is een budgetverdeling per kanaal gemaakt en zijn diverse campagnes opgezet op Facebook, Instagram en Google. Zo zorgden we ervoor dat de Eat Clean campagne maximale online exposure heeft gekregen.
Meer volgers op Instagram
De campagne heeft 488% meer vertoningen op YouTube en 480% meer nieuwe websitebezoekers opgeleverd. Ook op social media gingen we als een raket. We realiseerden 950% meer likes dan voorheen en BioToday heeft inmiddels ruim 16,7K volgers op Instagram. Missie geslaagd, al zeggen we het zelf.
Ook ruimte voor groei?
Heeft jouw organisatie ook behoefte aan maatwerk online marketing trainingen? Of willen jullie meer volgers op Instagram? We werken graag met je samen!