271 nieuwe leads binnen een week met Bentley Europe

271

nieuwe leads

135.088

weergaven

1.342

klikken

271 nieuwe leads, 135.088 weergaven en 1342 klikken na een week. Dat waren de resultaten die we voor onze klant Bentley Europe hebben binnengehaald met een LinkedIn leadgeneratie campagne. Dit vertellen wij niet alleen met trots aan Bentley, maar delen we ook graag met jullie.

Bentley is een leverancier van innovatieve, duurzame en kwalitatieve producten voor in hotelkamers. Het bedrijf heeft al meer dan 35 jaar ervaring in deze industrie en levert dan ook producten die aansluiten bij de behoefte van fantastische hotels wereldwijd. Wanneer je niet vies bent van een tripje of een comfortabele overnachting heb je misschien weleens gebruikgemaakt van de producten van Bentley.

leadgeneratie met LinkedIn

Zoals hierboven beschreven hebben we voor Bentley een leadgeneratie campagne op LinkedIn ingezet. We hebben de advertenties met een leadformulier toegevoegd aan LinkedIn Ads, waarna we resultaten boekten die boven onze eigen verwachtingen uitstegen. Na een week hadden we dan ook 271 leads, 135.088 weergaven en 1342 klikken binnengehaald. Dit bracht de campagne na een week op een gemiddeld voltooiingspercentage leadformulieren van 26%.

Samenwerking met de klant

Dat de resultaten sky high gingen had ook te maken met de nauwe samenwerking die we met Bentley hebben. Tijdens de brainstormsessie kwam de eerste opzet, maar al snel gingen we bijsturen op basis van de eerste resultaten. Deze manier van growth hacking zorgden ervoor dat er snel aanpassingen in de advertentie inhoud en targeting kwamen.

Multi Funnel Marketing strategie

Een mooi aanbod aan producten is fijn en zorgt voor tevreden klanten, maar hoe breng je deze producten onder de aandacht en zorg je ervoor dat zij geïnteresseerd raken? Dát is de uitdaging die we bij eRocket zijn aangegaan voor Bentley.

eRocket zet een complete online marketing strategie in voor Bentley en focust zich hierbij voornamelijk op leadgeneratie. Naast advertenties zetten we voor deze klant organische content in. Zo komen ook SEO optimalisaties en andere werkzaamheden voorbij.

Door continu in het vizier te houden waar de doelgroep om vraagt, wat Bentley wil bereiken en wat de trends in de huidige online marketing wereld zijn spelen we bij eRocket in op alle belangrijke elementen in het online marketing universum. En niet zonder succes!