De Smaakspecialist is een organisatie met een duidelijke visie: verantwoord eten voor iedereen toegankelijk maken met respect voor mens, natuur en milieu. In de praktijk uit dat zich in het ontwikkelen, produceren en distribueren van duurzame levensmiddelen van diverse merken, zoals Smaakt, BioToday en RAW Organic Food. Deze producten zijn terug te vinden in diverse grote supermarkten.
De samenwerking tussen De Smaakspecialist en eRocket is ontstaan vanuit een behoefte aan meer online marketing kennis. Er was al een kundig marketing en communicatieteam aanwezig, maar op het gebied van social media en SEA was nog winst te behalen. Wij zijn een intensieve samenwerking aangegaan waarbij we met maandelijkse trainingen de kennis van het hele team hebben vergroot. In de eerste maanden is de kennis van het team van De Smaakspecialist vergroot door middel van online marketing trainingen op maat.
In oktober 2019 heeft eRocket nauwe ondersteuning geboden bij het opzetten van de grootschalige online marketing campagne van Smaakt, waarin Jim Bakkum de hoofdrol speelt. Deze campagne promoot biologische voeding.
Samen hebben we doelstellingen in kaart gebracht, op basis hiervan een budgetverdeling per kanaal gemaakt en diverse campagnes opgezet op Facebook, Instagram en Google. Zo zorgen we ervoor dat Smaakt met de Eat Clean maximale online exposure krijgt.