Hoe word ik klant bij eRocket?
De eerste stap om klant bij eRocket te worden is door contact met ons op te nemen. Dat kan via telefoon, mail of via onze contactpagina.
Wij nemen dan telefonisch contact op om kort kennis te maken. We wisselen alvast wat informatie uit. Ook plannen we een afspraak op locatie of digitaal voor een kennismaking.
Daarna gaan wij aan de slag om jouw website of webshop te analyseren. We kijken naar kansen en onderzoeken mogelijkheden, jouw doelgroep en de concurrentie.
We maken een presentatie waarin we de kansen laten zien. We nemen je hierin mee tijdens het eerste gesprek. Ook brainstormen we over mogelijke doelstellingen en advertentiebudgetten.
Na de presentatie ontvang je van ons een offerte met hierin het pakket wat het beste past bij jouw doelstelling.
Bij deze mail ontvang je ook de presentatie, onze algemene voorwaarden en een concept plan van aanpak. Dit concept wordt bij de officiële onboarding gefinetuned.
Wil je met ons aan de slag? Dan gaan wij op zoek naar de beste match voor jouw website of webshop. Onze eRocketeers kiezen zelf hun projecten, zodat je altijd teamleden hebt die écht voor jouw website of webshop aan de slag willen.
Onze eRocketeers nemen contact met je op om de onboarding te plannen. Vanuit daar lanceren we het project.
Twijfel je met wie je contact moet opnemen? We hebben twee vestigingen, maar we bespreken altijd in overleg bij welk team jouw project in de beste handen is.
Een mailtje naar info@erocket.nl of één van onze telefoonnummers bellen is voldoende.
Gerelateerde vragen
Bekijk alle veelgestelde vragen aan eRocket
Staat je vraag er niet bij? Mail je vraag naar info@erocket.nl en we beantwoorden die binnen 24 uur.
Ready to launch?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Feugiat mauris volutpat sed eu odio venenatis. Sodales sed.