Hoe word ik klant bij jullie?

De eerste stap om klant bij ons te worden is door contact met ons op te nemen. Dat kan via telefoon, mail of via onze contactpagina.

Wij nemen dan eerst telefonisch contact op om kort kennis te maken en om alvast wat informatie uit te wisselen. We plannen een afspraak op locatie of digitaal voor een eerste gesprek. 

Daarna gaan wij aan de slag om jouw website of shop te analyseren. We kijken naar de online marketing kansen die we zien en onderzoeken verwachtingen, doelgroep en concurrentie. 

We maken een korte presentatie waarin we de online marketing kansen laten zien. We nemen deze door tijdens het eerste gesprek waarbij we ook brainstormen over mogelijke doelstellingen en advertentiebudgetten.

Na de presentatie ontvang je van ons een offerte met hierin het pakket wat het beste past bij jouw doelstelling

In deze mail zit ook de presentatie, onze algemene voorwaarden en een concept plan van aanpak voor de strategie. Dit concept wordt bij de officiële onboarding gefinetuned.

Na akkoord vanuit jou, verdelen we het project bij ons in het team. De eRocketeers kiezen zelf hun projecten, zodat je altijd teamleden hebt die voor jouw project aan de slag willen.

Wanneer het project verdeeld is, nemen de eRocketeers contact op om de onboarding te plannen. Vanuit daar lanceren we het project en ben je klant bij ons.

Mocht je twijfelen met wie je contact moet opnemen? We hebben twee vestigingen, maar we bespreken altijd in overleg bij welk team het project het best past of wat jij als voorkeur hebt.

Een mailtje naar info@erocket.nl of één van onze telefoonnummers bellen is voldoende.

Bekijk alle veelgestelde vragen aan eRocket

Staat je vraag er niet bij? Mail je vraag naar info@erocket.nl en we beantwoorden die binnen 24 uur.

Ready to launch?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Feugiat mauris volutpat sed eu odio venenatis. Sodales sed.