Polyestershoppen

Polyestershoppen

Google Ads

Polyestershoppen is de grootste Nederlandse webshop op het gebied van polyester. In deze webshop vind je alles op het gebied van polyester, epoxy, lakken en verven. Met de uitmuntende service en snelle levering is Polyestershoppen.nl een topper onder de webshops.

Eigenaar Kees Schepers had al een tijd het gevoel dat hij meer uit zijn AdWords campagnes kon halen en was met verschillende partijen in gesprek die hem hiermee konden helpen. Na enkele gesprekken bij diverse online marketing bureau’s werd de keuze voor eRocket gemaakt. De kennis en directe aanpak van de AdWords campagens waren de doorslag om met ons in zee te gaan. Ook het feit dat je bij ons geen lange abonnementsperiode afneemt, gaf direct de mogelijkheid om te proeven aan onze Multi Funnel werkwijze.

Multi Funnel met focus op AdWords

Vanwege de vooraf geformuleerde doelstelling, een verhoging van de omzet vanuit AdWords, hebben wij ons bij de Multi Funnel strategie voornamelijk gefocust op het online adverteren. Samen met Polyestershoppen hebben we continu advertenties verbeterd, campagnes opgedeeld en trefwoorden beter ingericht. Op deze manier kregen we betere posities van de AdWords advertenties bij de juiste zoekvragen.

Doordat de positie van advertenties ook wordt bepaald door de kwaliteit van de pagina waar naar wordt gelinkt, hebben we deze strategie versterkt met zoekmachine optimalisatie en conversie optimalisatie.

Door het budget slim in te zetten hebben wij voor een AdWords besparing van €1.000,- per maand gezorgd! De doelstelling is gerealiseerd en samen met Kees werken we nu aan een volgende stap. Lees wat Kees over onze samenwerking zegt:

Recensie eRocket

Kees Schepers – Eigenaar Polyestershoppen: “Zeer tevreden over eRocket . Het is een van de weinige bedrijven die je met een vrijblijvende benadering proberen verder te helpen in je marketing strategie. Als eerst heb ik samen met Erik de AdWords campagnes aangepast. eRocket heeft voor ons de cost per conversion (CPA) omlaag gebracht van €15,00 naar minder dan €10,00, zonder in te leveren op het aantal conversies. Voor ons was dit een besparing van meer dan €1.000 per maand!”

Het budget in AdWords werd steeds groter terwijl de kosten per conversie te hoog waren. Hierdoor werd het minder rendabel om AdWords in te zetten.
Samen met de klant hebben we de AdWords campagnes aangepast. De cost per conversion (CPA) ging omlaag van €15,00 naar minder dan €10,00, zonder in te leveren op het aantal conversies. Voor Polyestershoppen was dit een besparing van meer dan €1.000 per maand!